Outsourcing IT czyli powierzenie całości lub cześci zadań związanych z informatyką
wyspecjalizowanej firmie informatycznej cieszy się coraz większą popularnością. Takie
rozwiązanie pozwala bowiem ograniczyć znacznie wydatki związane z utrzymaneim systemów
teleinformatycznych firmy.
Świadczenie usług związanych z kompleksową opieką informatyczną jest jednym z zasadniczych
obszarów działalności firmy Softico.
Proponujemy Państwu dwa modele współpracy:
- stała umowa abonamentowa
- doraźna pomoc techniczna.
Zawarcie z nami umowy abonamentowej ma wiele zalet, m.in.:
- znaczne ograniczenie wydatków- cena abonamentowa to tylko niewielka cześć kosztów jakie
musiałby poniesć firma na zatrudnienie własnej kadry IT
- oszczędność czasu - firma nie musi absorbować swojego czasu utrzymaniem systemów
informatycznych. Powierzenie nam całości zagadnień teleinformatycznych pozwala
skoncentrować cały wysiłek firmy na jej podstawowe zadania i funkcje.
- bezpieczeństwo w sieci - zapewniamy skuteczną ochronę danych przed niepowołanym
dostępem lub utraceniem
- wydajność pracy użytkowników-gwarantujemy, że użytkownicy komputerów będa mogli
pracować produktywnie, bez względu na to, gdzie się znajdują i kiedy chcą mieć dostęp do
danych. Szybka pomoc użytkownikom komputerów możliwa poprzez zastosowanie metody
helpdesku (zdalnej pomocy) redukuje praktycznie do zera przerwy w pracy spowodowane
problemami informatycznymi.
W ramach naszej oferty abonamentowej zapewniamy:
- administrację serwerami firmowymi (kontrolerami domen, serwerami plików,
wydruków, bazodanowymi, poczty, itp.),
- serwis sprzętu, sieci i oprogramowania,
- archiwizację danych i aktualizację oprogramowania,
- zapewnienie bezpieczeństwa systemu informatycznego firmy (wdrażanie najnowszych
metod zabezpieczeń, monitoring systemu),
- systematyczne wizyty kontrolne,
- natychmiastową interwencję w przypadku nagłych awarii,
- pomoc telefoniczną i zdalne usługi helpdesku,
- konsultacje i doradztwo.
Zapraszamy do współpracy.
|
|
|